Перше в історії Ралі Столиця заслуговує на окремий огляд хоча б просто тому, що було першим. Втім, і драматизму в тій гонці вистачало…
Продовження бесіди з організатором багатьох змагань з віртуального автоспорту Жирайром Гюруняном – про рекламу, суддівство та зв’язок з реальністю.
За нинішніх умов, що склались в Україні, віртуальне ралі – чи не єдиний можливий спосіб «поганяти» по спецділянках. Але чи варто ставитись до нього серйозно?
Дещо сумний, але все ж ювілей – офіційному чемпіонату України з ралі цьогоріч виповнюється 30 років.
В процесі вивчення архівних документів важливо придивлятись до деталей – адже в них іноді криються цікаві загадки.
Прикрий, але факт: в 1994 році кількість українських спортсменів, що виступали за кордоном, була набагато більшою, ніж зараз.
Продовжуємо бесіду з чемпіоном України 2019 року Антоном Корзуном, щоби зрештою з’ясувати, від чого в нього кипів мозок протягом сезону-2023.
Протягом двох останніх років буквально одиниці українських автоспортсменів спромоглися розпочати або продовжити виступи в європейських та світових змаганнях; Антон Корзун – один з них.
Невдовзі після проведення гірської гонки «Бескид» ми поговорили з чемпіоном України в цій дисципліні Дмитром Захаровим щодо майбутнього нашого автоспорту.
Екіпаж Сергія Потійка та Івана Мішина – один з двох ралійних тандемів, які представляли Україну на міжнародній арені протягом 2023 року; і представляли успішно.
15 серпня 2023 року виповняється 10 років з моменту, коли в Карпатах почалися офіційні тренування перед останньою (на даний час) в історії гонкою «Александров Ралі».
Продовжимо згадувати поодинокі епізоди, коли етапи чемпіонату України з ралі вигравали екіпажі на монопривідній техніці.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні