Отже, Антон Корзун та Павло Кононов знов дали нам привід порадіти – вже другий їхній старт в Португалії приніс киянам подіум.
Відзначимо, що, як і три тижні тому, українцям (як і решті учасників) знов не вдалося пройти всі 100% запланованої дистанції, оскільки дві фінальні спецділянки було скасовано. Втім, цього разу, на Rallye Casinos do Algarve, ця обставина не завадила Корзуну отримати від гонки як задоволення, так і призовий кубок за третє місце в класі RC4. Важливо також, що це досягнення було здобуто за наявності 20 екіпажів-однокласників, з яких фінішу дістались 14.
Таким чином, два перші етапи португальського чемпіонату, в яких взяли участь українці, дали нам можливість дещо «навести фокус» на імовірні перспективи нашого екіпажу в цьому турнірі. Четверте місце Корзуна на першому етапі та третє на другому досить чітко вказують на те, що, попри фактичну відсутність досвіду їзди на моноприводі, Антон одразу опинився серед потенційних претендентів на нагороди чемпіонату. Важко сказати, що відіграє тут більшу роль – чималий ралійний досвід нашого співвітчизника чи відносно невисокий рівень суперників; але, в будь-якому разі, ситуація поки що виглядає досить непогано.
Як показали два перші етапи турніру, виділити серед суперників Корзуна можна двох-трьох пілотів. В першу чергу це переможець гонки в Алгарве Рікарду Соуза, темп якого, судячи з двох цьогорічних стартів, набагато вищий за будь-кого з однокласників. На першому етапі Соузі не пощастило – він вилетів з траси і очок не набрав. Але на другому етапі перевага 28-річного португальця над рештою суперників була просто вражаючою – більше секунди з кілометра!
Цілком імовірно, що частково секрет швидкості Соузи полягає в його знайомстві з автомобілем – адже він виступає на Peugeot 208 Rally4 вже третій рік (а до того ще три роки провів на Peugeot 208 R2). При тому, що в активі Рікарду лиш трохи менше стартів, ніж в Антона (60 проти 67 відповідно), на користь португальця грає те, що всі ці гонки він провів на моноприводі. В підсумку можемо повторити те, з чого почали – Соуза очевидно здається основним швидкісним орієнтиром для Корзуна і головним претендентом на чемпіонський титул в класі.
Значно ближче за швидкістю до Корзуна знаходиться 41-річний Ернешту Кунья, який двічі в цьому чемпіонаті фінішував на другій позиції в класі RC4. Цікаво, що його дебют в ралі відбувся в 2019 році, тобто якраз тоді, коли Антон здобував свій титул абсолютного чемпіона України. Попри це, в активі Кунья вже 51 старт, причому переважну більшість з них знов-таки було здійснено на Peugeot. При цьому слід зазначити, що й Рікарду Соуза, і Ернешту Кунья останній три роки стабільно фінішують у Топ-3 португальського моноприводу.
Також варто звернути увагу на молодого (25 років) португальця Угу Лопеша, який також за своїм темпом досить близький до нашого співвітчизника. В Алгарве Лопешу не пощастило – на СД4 він помилився і втратив близько трьох хвилин, що в підсумку відкинуло його на шосту позицію в класі. Але не варто недооцінювати юніора – на тих допах, де він не мав проблем, його результати стабільно знаходились в першій трійці класу. Та й термін «юніор» тут відноситься хіба до віку спортсмена – адже на його рахунку вже 50 стартів в ралі!
Підбиваючи підсумки, зазначимо, що рішення Антона Корзуна та Павла Кононова провести цей рік в португальському чемпіонаті потенційно може виявитись досить вдалим. Разом з заявленими цілями (підтримка спортивної форми та прогрес в написанні стенограми) українці можуть втрутитись в боротьбу за нагороди цього турніру, що в будь-якому випадку корисно для їхнього портфоліо. Ну а для українських вболівальників успіхи співвітчизників можуть стати тим самим острівцем позитиву, якого нам всім так не вистачає під час війни.
Автор © Володимир Некрасов
Фото © Rallye Casinos do Algarve