Хоча з того моменту пройшло не так і багато часу, варто все ж нагадати: минулого разу ми вітали Антона та Павла з «бронзою», яку вони здобули на травневому Vodafone Rally de Portugal. Тоді паралельно із заліком чемпіонату світу в змаганні могли брати участь також представники національного чемпіонату Поргуталії, серед яких були й наші хлопці. Гонку вони провели доволі агресивно і при цьому стабільно – тож третє місце в заліку монопривідного чемпіонату Portugal 2RM стало на той момент кращим результатом за два роки виступів українців в цьому турнірі.
Тоді, висвітлюючи виступ Корзуна та Кононова, ми підкреслювали, що Vodafone Rally de Portugal було останньою гравійною гонкою в чемпіонаті – решта чотири етапи мали проходити асфальтовими дорогами, на яких кияни раніше почувались не надто впевнено. Імовірно, розуміючи це, Антон Корзун прийняв рішення додати в свій графік ще одну асфальтову гонку, яка не входила до заліку чемпіонату – 102-кілометрове Rally de Lisboa. Оскільки Павло Кононов не зміг асистувати своєму пілоту в цьому випадку, його замінив старий знайомий українських вболівальників, естонець Сергій Ларенс.
Змагання розпочалось, м’яко кажучи, не дуже вдало – чи не в першому повороті першої спецділянки екіпаж вилетів з траси… Втім, завдяки системі SupeRally Корзун з Ларенсом все ж отримали можливість повернутись в гонку і проїхати такі важливі асфальтові кілометри. Фініш на 45-й позиції абсолюту в даному випадку нічого не значив – адже турнірної ваги ця гонка для Корзуна не мала від слова «взагалі».
Втім, інцидент, описаний вище, очевидно, не пройшов непоміченим – оскільки наступну, вже чемпіонатну гонку Антон та Павло провели набагато обережніше. Жодного разу протягом Rali de Castelo Branco екіпаж не піднявся вище дев’ятої сходинки в своєму заліку – проте на фініш прибув без неприємних пригод. Відкритим лишалось питання – чи зможуть українці додати в швидкості на наступних етапах чемпіонату?
І ось минулими вихідними всі – і спортсмени, і їхні прихильники – отримали на це питання чітку відповідь «Так». Розпочавши Rali Vinho da Madeira з сьомого результату серед одинадцяти учасників заліку, українці поступово почали пришвидшуватись – і вже наприкінці другого (першого повноцінного) дня ралі розташувались на третій позиції, маючи більш ніж 20-секундну перевагу над найближчим суперником. Оскільки наздогнати лідерів заліку, Угу Лопеша та Гонсало Енрікеша, в той момент вже було малореально, Корзун з Кононовим зосередились на утриманні здобутого, з чим впевнено і впорались.
Отже, за підсумками шести етапів, які вже відбулись, екіпаж Антона Корзуна та Павла Кононова має в своєму активі тепер вже два подіуми і 51 заліковий бал. Мало це чи багато? Як подивитись.
Набрані очки дозволяють українцям за дві гонки до кінця сезону посідати шосту позицію в заліку 2RM. При цьому буквально в спину Корзуну дихає небезпечний Рікардо Соуза, в якого 50 балів (і який в трьох гонках жодного разу не фінішував нижче четвертої позиції). З іншого боку, позиції безпосередньо перед Антоном наразі посідають Педро Перейра, Гільєрме Мерейлеш (обидва мають по 56 очок) та Педро Сільва, в якого 58 залікових балів.
Таким чином, перед єдиним українським представником в чемпіонаті Португалії стає досить непросте питання. З одного боку, можна ризикнути й поборотись за призове місце в турнірі, що – з огляду на кількість набраних очок – виглядає доволі реальним. З іншого боку, можливо, на асфальті цього робити й не варто – адже місцеві пілоти «дружать» з цим покриттям як мінімум довше, ніж українці. В будь-якому випадку, треба пам’ятати, що вже станом «на зараз» Корзун з Кононовим набрали більше очок, ніж за весь чемпіонат торік – тож з точки зору поступового прогресу їхній виступ вже можна назвати успішним.
Фото © TECE Binotel Racing Team