Напередодні свого 50-річчя головний редактор проекту «Ралі в Україні» вирішив поділитись своїми думками… звісно ж, про ралі в Україні.
Продовження бесіди з організатором багатьох змагань з віртуального автоспорту Жирайром Гюруняном – про рекламу, суддівство та зв’язок з реальністю.
За нинішніх умов, що склались в Україні, віртуальне ралі – чи не єдиний можливий спосіб «поганяти» по спецділянках. Але чи варто ставитись до нього серйозно?
Продовжуємо бесіду з чемпіоном України 2019 року Антоном Корзуном, щоби зрештою з’ясувати, від чого в нього кипів мозок протягом сезону-2023.
Протягом двох останніх років буквально одиниці українських автоспортсменів спромоглися розпочати або продовжити виступи в європейських та світових змаганнях; Антон Корзун – один з них.
Невдовзі після проведення гірської гонки «Бескид» ми поговорили з чемпіоном України в цій дисципліні Дмитром Захаровим щодо майбутнього нашого автоспорту.
Екіпаж Сергія Потійка та Івана Мішина – один з двох ралійних тандемів, які представляли Україну на міжнародній арені протягом 2023 року; і представляли успішно.
Продовжуючи тему, підняту кілька днів тому, замислимось над питанням: скільки етапів матиме чемпіонат України 2023 року – якщо такий буде?
З приходом весни все частіше звучить питання – чи зможе Україна цього року відновити проведення змагань з ралі?
Якби цього року в Україні взагалі нагороджували спортсменів-ралістів, звання «Дебютант сезону» однозначно отримав би Олександр Мельничук.
Штурман екіпажу TECE Binotel Racing Team розповідає про те, яким був перший в історії команди візит на етап чемпіонату Європи з ралі.
Війна поставила на паузу майже весь український автоспорт – але «майже» не означає «повністю».
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні