Продовжимо історію ралійних «Таврій» – цього разу мова піде про машини та екіпажі, які встановили ті чи інші неповторні досягнення.
Якщо із «заводськими» «Тавріями» розібратись було відносно легко, то «скласти пазл» з усіх «приватних» машин цієї моделі виявилось набагато складніше.
Ралійний сезон 2022 року приніс ще більш інтенсивну програму стартів Škoda Fabia Rally2-Kit, причому як на національному, так і на міжнародному рівнях.
Один з найбільш цікавих ралійних проектів Балтії заслуговує на те, щоби детально розглянути його можливості та перспективи.
Отже, згідно загальному уявленню, в 90-х роках минулого сторіччя в Україні змагались виключно «заводські» «Таврії». Але насправді це не так.
Історія єдиного повністю національного ралійного автомобіля виявилась настільки багатою та цікавою, що ми вирішили публікувати її кількома частинами.
«Дедушка» самого массового полноприводного седана в мировом ралли – именно так следует именовать Mitsubishi Galant VR-4.
Герой сегодняшней «историко-технической» статьи – один из самых популярных моноприводных ралликаров Украины.
Машина-легенда, машина-мечта. Сегодня мы изучаем историю восьми автомобилей Lancia Delta Integrale, когда-либо стартовавших в Украине.
Не успел закончиться раллийный чемпионат Украины 2020 года, как в продаже появились сразу четыре потенциально чемпионских автомобиля – и все Honda.
Заканчивая наш мини-сериал, обратимся к третьей из не слишком распространенных в ралли японских марок – Nissan.
Украинская раллийная «карьера» Suzuki ненамного богаче, чем рассказанная нами ранее история Mazda – хотя, на самом деле, все могло бы быть по-другому.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні