Друга частина нашої розповіді про ралі «Галіція», на нашу думку, має бути пов’язана з подіями в класі 2WD Open, де головним героєм був, звичайно ж, Максим Шиков.
Історія про те, як екіпаж Максима Шикова та Анастасії Макової після річної перерви вирішив стартувати на етапі чемпіонату України, вже добре відома всім, хто хоч краєм ока слідкує за подіями в цьому виді спорту. Вболівальники киян проявили ініціативу та зібрали для своїх улюбленців певні кошти – яких, втім, не вистачало для повноцінної участі у змаганні. Аж тут, буквально за тиждень до гонки, знайшовся – чи не диво! – ще один меценат, який додав до «банку» досить вагому суму і вирішив, таким чином, всі решту питань, пов’язаних з цим довгоочікуваним стартом. Прихильник цей, відзначимо, забажав лишитись невідомим – тож його ім’я не було нанесено на борти машини, на відміну від всіх інших вболівальників, яким екіпаж таким чином віддячив за допомогу.
Але на цьому історія не закінчувалась – а, навпаки, тільки починалась. Головним питанням було – як правильно проїхати «Галіцію»? Продемонструвати швидкість або надійність? Виграти максимальну кількість спецділянок – чи дістатись фінішу з будь-яким результатом? Що більше потішить вболівальників, які ситуативно стали спонсорами цього виступу?
Початок гонки продемонстрував, що швидкість, попри довгу перерву, нікуди від екіпажу не поділась. Шиков у звичному стилі виграв обидві супер-спеціальні ділянки, набравши таким чином максимум бонусних очок – але подальші події розвивались більш драматично. Проїхавши три недільні спецділянки в щільній боротьбі з Сергієм Рудьковським та Генадієм Єфімовим, на четвертій Максим Шиков змушений був зупинитись та здати контрольну карту через поламану піввісь…
Казка закінчилась? Чекайте! Як на диво, саме в тому місці, де екіпаж полишив трасу, розташувались вболівальники на дизельному VW Transporter, які щиро запропонували свої послуги щодо транспортування пошкодженого спорткару в парк сервісу. Діставшись таким дивовижним чином до своїх механіків, кияни спромоглися вчасно відремонтувати машину та взяти рестарт – згідно правил Rally2, отримавши 5-хвилинний штраф за пропущену спецділянку.
Пригоди на цьому не скінчились – адже буквально на першому ж допі після рестарту екіпаж знов зіткнувся з проблемами (відлетів контакт від генератора, через що автомобіль банально зупинився на середині дистанції). Полагодивши машину просто над допі, Шиков продовжив гонку – і, зрештою, зумів-таки фінішувати! При цьому, через сходи двох суперників – Сергія Рудьковського та Юрія Касима – на фініші він опинився другим у своєму класі, поступившись лише лідеру цьогорічного чемпіонату, Генадію Єфімову!
Звичайно ж, ми просимо вибачення у всіх екіпажів даного класу за те, що не приділили їм відповідну порцію уваги в цьому репортажі – але ж, погодьтесь, історія, яку ми розповіли, драматичніша за сюжетом навіть за Попелюшку. До того ж, подивіться – як змінилася ситуація в турнірній таблиці чемпіонату після цього етапу!
Якщо перед «Галіцією» ми могли говорити про боротьбу за титул між двома спортсменами – Єфімовим та Рудьковським, – то тепер картина видається радикально інакшою. Завдяки перемозі Генадій Єфімов пішов у відрив, і тепер випереджає того ж таки Рудьковського майже на 80 очок. Але при цьому до групи лідерів несподівано долучився Шиков, який за одну гонку набрав цілих 50 балів. І тепер питання полягає в тому – чи знайде Максим можливість вийти на старт решти етапів цього сезону (скільки б їх не було)? Можливо, киянину знов допоможуть його вболівальники – навіть такі, що воліють лишатись невідомими…
Автор © Володимир Некрасов
Фото © Андрій Заруцький