15:50 08 Жовтня 2020

Ралі «Трембіта»: Honda як знаряддя успіху

На відміну від повного приводу, клас 2WD Open на «Трембіті» обіцяв запеклу боротьбу безпосередньо за чемпіонський титул.

АвторВолодимир НекрасовВолодимир НекрасовПрофіль »

Складаючись майже на дві третини з пілотів Honda Civic Type-R різних генерацій, клас 2WD Open два роки поспіль підкорявся єдиному власнику задньоприводного BMW, Сергію Рудьковському. Цього року, через невдалий виступ на «Чумацькому Шляху» та схід на «Галіції» Рудьковський опинився в ролі доганяючого – і саме «Трембіта» була його останнім шансом на зміну свого турнірного становища.

Нажаль, гонка для Сергія почала складуватись невдало ще до її початку, а точніше – під час тестів, коли екіпаж припустився помилки, вилетів з дороги та серйозно пошкодив передню частину машини. Тут треба віддати належне механікам команди, які в фантастично короткий термін (власне, за одну ніч) зуміли врятувати ситуацію і випустити своїх пілотів на старт. Але просто стартувати та фінішувати Сергієві було замало – треба було щонайменше вигравати гонку!

Суботній день ралі пройшов досить швидко і, в принципі, непогано для Рудьковського – він став першим за сумою двох супер-спешіалів, випередивши головного суперника, Генадія Єфімова на шість секунд. Але ранок неділі змінив диспозицію, оскільки в боротьбу втрутився досвідчений Станіслав Прусс, який після довгого перебування в ролі штурмана досить неочікувано повернувся в пілотське крісло. Першу ж спецділянку неділі Стас виграв просто-таки з нищівною перевагою – рівно секунда з кожного кілометра дистанції!

Продовжуючи нарощувати відрив, Прусс виграв і наступну спецділянку – але на цьому його блискучий виступ закінчився: на СД5 одесита підвіла піввісь. Неймовірно, але факт: останній вдалий фініш на ралі «Трембіта» в екіпажу Прусса та Горшкова мав місце аж в 2017 році! З тих пір вже третя гонка на Прикарпатті закінчується для хлопців достроково…

Власне, на цьому драматичні події і завершились. Зі сходом лідера Рудьковський знов повернувся на першу позицію, яку не полишив до фінішу – але одразу за ним спокійно й розсудливо фінішував Єфімов. Одеситові вистачило другого результату, аби набрати необхідний мінімум очок – і вперше в кар’єрі достроково стати чемпіоном України з ралі. Відзначимо також, що це стало першим тріумфом Honda в дволітровому класі з 2017 року, коли чемпіоном став вже згаданий вище Михайло Горшков.

Для повної картини зазначимо, що ще два пілоти Honda, Юрій Касим та Дмитро Захаров, теж вдало дістались фінішу на третій та четвертій позиціях відповідно. Але якщо для Захарова цей результат не є критично важливим (львів’янин вперше стартував в цьогорічному чемпіонаті і в турнірних баталіях участі не бере), то Касим наразі впевнено посідає третю позицію в заліку класу – і, цілком можливо, збереже її до кінця чемпіонату.

Забігаючи наперед скажемо, що саме Honda принесла успіх і головному фавориту молодшого класу 2WD, Максиму Євдокимову, який, попри дискваліфікацію на «Галіції», все одно лишався на першій сходинці турнірної таблиці. Але про це – в окремому матеріалі.

Фото © Володимир Некрасов, Євген Хитрук

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні