15:40 06 Жовтня 2020

Ралі «Трембіта»: за іншим сценарієм

Четвертий етап цьогорічного чемпіонату України з ралі подарував нам всі можливі задоволення – чудову трасу, яскраву боротьбу і непередбачувані результати.

АвторВолодимир НекрасовВолодимир НекрасовПрофіль »

Протягом цього сезону ми вже звикли до того, що ім’я переможця кожного ралійного змагання відомо ще до старту. З тих пір, як Валерій Горбань волею обставин повернувся до участі в українських перегонах, жоден з його суперників не мав ані шансу випередити киянина на фініші. Власне, до того йшло й на «Трембіті» – перші п’ять СД зелений Mini JCW WRC провів у якості лідера.

Але якраз на п’ятому допі сталося дещо незвичне. Вочевидь, в якомусь місці траси екіпаж вкрай невдало заціпив захистом каміння, внаслідок чого (як з’ясувалось згодом) було пошкоджено мастильний резервуар (конструктивно в Mini він знаходиться в нижній частині моторного відсіку). Продовжувати гонку означало ризикнути двигуном – і екіпаж вирішив на цей ризик не йти, оформивши таким чином перший в 2020 році технічний схід.

Власне, саме через цю неприємну для Горбаня подію ми вперше побачили, як на вищу сходинку абсолютного заліку ЧУ-2020 піднявся інший пілот – звичайно ж, це був Олександр Салюк. На момент сходу Валерія він поступався йому майже півтори хвилини – і приблизно на стільки ж випереджав найближчого з суперників; тож питань стосовно Сашиної спроможності довести справу до перемоги, як ви розумієте, не виникало. Відтак, посівши перше місце в абсолюті гонки та в заліку чемпіонату, Салюк-молодший може відкорковувати шампанське – чисто математично він став вже недосяжним для будь-кого з суперників.

Ви запитаєте – то де ж, власне, та яскрава боротьба, з якої ми почали цю статтю? Відповідаємо: вона цього разу точилася навколо другої позиції абсолютного заліку, а вели її два спортсмени, які претендують і на «срібло» всього чемпіонату – Антон Корзун та Денис Лохман. Причому, якщо Корзун, як діючий чемпіон країни, просто за своїм статусом має бути серед лідерів, то для Лохмана це, відверто кажучи, дуже й дуже помітний прогрес.

Пригадаймо початок сезону – тоді, в Херсоні, Денис фінішував восьмим, програвши лідерам не те, що секунди – хвилини. Навіть в Маріуполі, де Лохман став другим, він все ще поступався Салюку понад 3 секунди з кожного кілометра дистанції. «Галіція» показала, що відстань скорочується – але і Салюк, і Корзун стабільно були попереду. Але що ж ми побачили на «Трембіті»?

Для початку Денис Лохман став другим за підсумками двох суботніх «супер-спешіалів». Так, 10-секундний штраф за фальстарт на СД2 відкинув пілота на три позиції вниз – але жодним чином не вплинув на його бойовий настрій. Неділя ж стала своєрідним бенефісом Дениса – в дуелі з Антоном Корзуном він був швидшим на трьох спецділянках з чотирьох можливих, і відіграв-таки суботній штраф! На фініші Лохман став другим, випередивши Корзуна на жалюгідні 5 секунд – і це, не забувайте, за підсумками понад 100 кілометрів дистанції!

Щодо турнірної ситуації за участю цих двох пілотів, то вона тепер виглядає мега-цікавою. Наразі Лохман посідає віртуальне друге місце в абсолютному заліку ЧУ, випереджаючи Корзуна на 4 пункти. Але при цьому треба мати на увазі два важливі фактори. По-перше, «за втраченими» очками Корзун все ж таки йде попереду – адже в нього є «баранка» за схід в Маріуполі, тобто при остаточному підрахунку він не втратить нічого, тоді як в Лохмана відпаде 18 очок за невдалу гонку в Херсоні. Ну, а по-друге, як нам стало відомо, штурман Лохмана, Дмитро Зінов’єв, фінальний етап ЧУ пропускатиме – тож Денису доведеться стартувати з іншим ко-драйвером. А це, погодьтеся, не додає пілотові впевненості…

З решти пілотів повного приводу маємо відзначити Дар’ю Бакай, яка на «Трембіті» знов підтвердила, що стає дедалі серйознішим суперником. Так, певним чином в її результаті зіграв свою роль черговий схід Олександра Козлова, який зупинився після СД5 через проблеми в роботі двигуна. Але, аналізуючи результати Дар’ї, можна помітити, що її відставання від того ж таки Козлова протягом року помітно скоротилося; і другий поспіль фініш на п’ятій позиції абсолюту є цілком закономірним свідоцтвом цього прогресу.

Зрештою, «Трембіта» дала відповіді на більшість питань в цьому чемпіонаті. Ім’я абсолютного переможця вже відомо; так само, як відомо, що призову трійку в загальному заліку доповнять Лохман і Корзун – лишилось тільки з’ясувати, в якій саме послідовності. Власне, подібна ситуація склалась і в монопривідних класах учасників, але про це ми докладно розповімо в наступному матеріалі.

Фото © Володимир Некрасов

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні