Павло Копилець та Антон Поляничко змагатимуться в класі «1.6 plus» на Ford Fiesta 1.6, а в класі «GT2» Україну представить Андрій Єфименко на Porsche 991 GT3 Cup. На жаль, цей і наступний етап в Монці повністю співпадають з датами проведення етапів українського ралійного чемпіонату, тому участь в італійському суперкубку не дозволить Павлу Копильцю проїхати ралі «Чумацький Шлях» та ралі «Трембіта». Нагадаю, такі ж накладки в календарі були й минулого року, і тоді українці в Італії по завершенні сезону зуміли посісти третє місце в своєму класі.
Після трьох етапів, що відбулися в українському ралійному чемпіонаті 2018 року, Павло Копилець та його штурман Євген Борщенко посідають перший рядок заліку класу 2WD Open, маючи однакову кількість очок з Михайлом Горшковим та Станіславом Пруссом. Втім, за інформацією від самого Копильця, наразі він планує зосередитись на виступах в Італії.
Цього року наших автогонщиків чекали дещо неприємні зміни в регламенті, які стосувались класифікації автомобілів. Внаслідок цього їм на Ford Fiesta з об’ємом двигуна 1.6 л випало змагатись з потужнішими «дволітровими» суперниками. Спершу це не завадило українцям втримувати третю позицію в класі, проте, шанси на подіум в кінці сезону марніли з кожним етапом, де швидкісні траси давали «старшим» суперникам суттєву перевагу. На минулому етапі в Імолі було прийнято рішення перейти в інший клас «1.6 plus», втративши при цьому всі залікові очки, здобуті в попередніх гонках, але зберегти шанси на подіум в боротьбі з рівними собі суперниками.
Участь в гонці на трасі Валлелунга є дуже важливою, оскільки здобуті тут очки подвоюються. Враховуючи перемогу Копильця і третє місце для Поляничко в Імолі, подвоєння зароблених тут балів буде гарною можливістю надолужити втрачене.
Після цієї гонки учасників суперкубку чекає ще два етапи: 7 жовтня в Монці і фініш сезону 28 жовтня в Маджоне, де й визначаться імена переможців сезону 2018 року. Тож давайте разом слідкуватимемо за успіхами наших спортсменів.
Фото © Архів Павла Копильця