Влітку 2013 року красива історія ралі «Маріуполь» досягла свого піку – хоча в той момент мало хто міг собі уявити, що буде далі.
Війна поставила на паузу майже весь український автоспорт – але «майже» не означає «повністю».
Вдруге з початку війни українські ралісти вийшли на старт міжнародних змагань – і знову, як і два місяці тому, це сталося в Литві.
Оскільки дане запитання зараз тією чи іншою мірою непокоїть більшість власників спортивної техніки, ми вирішили зібрати окремі думки на цю тему в єдину публікацію.
На четвертий рік свого існування ралі «Маріуполь» остаточно увійшло до переліку найбільш рейтингових українських змагань – але, як ми знаємо тепер, його зірковий час був ще попереду.
Місце найтрагічніших подій російсько-української війни 2022 року свого часу було справжньою візитною карткою українського ралі.
Постійно перебуваючи в тіні своєї «старшої сестри» – «Ялти», – ралі «Алушта», втім, було доволі цікавим та привабливим змаганням.
Через російське вторгнення, що почалося ще 2014 року, Україна втратила й втрачає чимало – дітей та воїнів, промисловість та сільське господарство, міста та природу…
Перший з початку російського вторгнення виступ українських ралістів відбувся в Литві, де після 8-річної перерви пройшло ралі «Вісагінас».
Продовжуємо вивчати україно-литовські ралійні взаємовідносини – тепер мова йде про закордонні візити наших спортсменів.
Напередодні очікуваного старту Олександра Салюка та Юлії Єфімової в Литві цікаво пригадати історію ралійних взаємовідносин наших країн – адже вона доволі давня та яскрава.
Склад українського екіпажу, який візьме участь в литовському ралі «Вісагінас», зазнав змін – штурманом Олександра Салюка стане Юлія Єфімова.