Екіпаж Антона Корзуна та Павла Кононова поступово набирає ходи – після кількох блідих виступів українці, здається, знайшли свій темп і досягли кращого результату за два роки.
Як і торік, кияни Антон Корзун та Павло Кононов знайшли можливість взяти участь в чемпіонаті Португалії з ралі 2024 року – на тому ж самому Peugeot 208 Rally4 за підтримки тієї ж самої команди BeFast Motorsport. Рішення цілком логічне: адже для того, аби зробити правильні висновки з проведеного сезону, варто продовжувати йти обраним шляхом, не поспішаючи змінювати «все й одразу». Очевидно, що Корзун, як людина системна та схильна до аналізу, вирішив шукати хвилини та секунди всередині екіпажу, аніж звинувачувати в чомусь зовнішні чинники.
Втім, першу частину португальського сезону в актив киянам занести було вкрай важко. Перший етап, Rali Serras de Fafe, почався нібито просто чудово – Корзун виграв стартову спецділянку в монопривідному заліку і закінчив день на другій позиції. Але перший же доп наступного дня приніс жорстке розчарування – «дах» і схід з гонки в самому її розпалі. Другий етап, Rallye Casinos do Algarve, обійшовся без аварій – але на фініші українці були лиш десятими в заліку Portugal 2RM…
Тільки на третьому етапі чемпіонату, Rali Terras d'Aboboreira, щось наче почало вимальовуватись. Перший день гонки українці провели не надто успішно, перебуваючи за межами першої десятки свого заліку – але поступово почали пришвидшуватись і, внаслідок цього, просуватись вгору. Наприкінці ралі Корзун з Кононовим впевнено тримались в середині топ-тен – і закінчили гонку шостими в монопривідному заліку, що на той момент було для них кращим результатом сезону.
Але справжнім моментом істини стало Vodafone Rally de Portugal – найвідоміша з гонок цієї країни, яка одночасно є як етапом національної першості, так і раундом чемпіонату світу. Вже з перших допів українці почали атакувати, стабільно демонструючи третій-четвертий результати серед однокласників – а після планової заміни гуми і взагалі виграли одну зі спецділянок! Вже на той момент наш екіпаж посідав третю сходинку в заліку Portugal 2RM; на щастя, таке становище лишилось незмінним аж до кінця дня.
Оскільки Корзун з Кононовим, як і більшість їхніх суперників, брали участь тільки в національному заліку, результати першого дня «світового» ралі для них були остаточними. Відтак, за один етап чемпіонату наші спортсмени набрали аж 18 очок – більше, ніж за три попередні. Такий значний здобуток дозволив Корзуну великим стрибком переміститись одразу на п’яту позицію в заліку Portugal 2RM, яку він тепер посідає з 32 заліковими балами (для порівняння, в лідерів, Гонсало Енрікеша та Хуго Лопеса, відповідно 56 та 55 очок).
Безумовно, фініш на подіумі, та ще й в такому престижному змаганні, повинен позитивно вплинути на настрій наших спортсменів – адже цей результат наочно свідчить, що вони на правильному шляху. Втім, аж надто радіти поки що не варто, оскільки попереду – друга половина португальського чемпіонату, яка, на відміну від першої, повністю складається з асфальтових гонок. Минулого року виступи Корзуна на гравії були помітно кращими, аніж на асфальті – натомість, ті ж самі Енрікеш та Лопес, навпаки, в другій половині сезону відчутно пришвидшились. Тож, якщо Антон хоче утримати за собою надбані позиції, йому, очевидно, зараз потрібно приділити ще більшу увагу тестам та тренуванням на цьому, незвичному для нього, типі покриття.
Автор © Володимир Некрасов
Фото © Мігуель Кастро, TECE Binotel Raing Team