19:35 16 Травня 2023

Сергій Потійко: травневий врожай

Минулими вихідними український екіпаж Сергія Потійка та Івана Мішина зібрав чудовий врожай нагород одразу на двох ралійних змаганнях Балтії.

АвторВолодимир НекрасовВолодимир НекрасовПрофіль »

Нечасто буває так, щоби протягом одного уїк-енду два окремих ралі проходили одне за одним настільки зручно за графіком та розташуванням, щоби один екіпаж міг взяти участь в обох. З найбільш відомих прикладів такого роду згадується хіба епізод з 2018 року, коли Валерій Горбань та Сергій Ларенс протягом трьох днів стартували спочатку в естонському ралі «Сааремаа», а потім в латвійському ралі «Лієпая». Безумовно, це не єдиний випадок в світовій історії – але, погодьтеся, поширеною така практика не є.

І от минулими вихідними Сергій Потійко та Іван Мішин отримали схвальні оплески своїх вболівальників, влаштувавши саме таку «безперервну» ралійну подорож. Спочатку український екіпаж взяв участь в першому етапі чемпіонату Литви, Orlen Lietuva Rally, а одразу після нього перемістився в Латвію, де стартував і фінішував в третьому етапі національного ралі-спринту Rallijsprints Vecpils.

Дуже приємно відмітити, що представники нашої країни в обох змаганнях не відчували себе в ролі статистів, здобувши призові місця як в Литві, так і в Латвії. Підкреслимо, що, згідно передсезонних планів, участь в литовському чемпіонаті є одним з пріоритетів екіпажу; тож десяте місце в абсолюті та третє в класі LARC3 на Orlen Lietuva Rally стало для українців не тільки приємним, але й важливим з турнірної точки зору результатом. Що ж до Rallijsprints Vecpils, то Потійко з Мішиним і тут зібрали непогані трофеї – дванадцяті в абсолюті та другі в заліку Rally2.

«Ми повністю задоволені цим уїк-ендом, – зізнався в розмові з проектом «Ралі в Україні» Іван Мішин. – Їхали добре, впевнено, без помилок, тож результат цілком позитивний. Єдине, що трохи засмучує – це неможливість складати конкуренцію більш потужним Mitsubishi на таких гонках, де багато прямих відрізків. На кожному пряміку – а їх тут було багато – «лансери» просто від’їжджають; адже максималка в 200-220 км/год дозволяє їм почувати себе абсолютно комфортно. Впевнений, що на більш «накручених» трасах наша техніка матиме перевагу за рахунок кращої керованості – але на прямих швидкісних доріжках ми просто нічого не можемо їм протидіяти».

Наступний етап чемпіонату Литви з ралі відбудеться на початку червня; це буде Rally Zemaitija, що проходить поблизу містечка Кельме. Всього ж литовський чемпіонат складається з шести етапів, останній з яких відбудеться на початку жовтня.

Фото © Альфонсас Ракаускас, Річардас Казакевічюс

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні