Так, ми пам’ятаємо, що майже цими словами анонсували попередній етап ЧУ, ралі «Трембіта». Мовляв, саме на Прикарпатті на учасників чекає вирішальний «момент істини». Але що поробиш – за підсумками тієї гонки відкритих питань стало ще більше, а інтрига піднялася на новий щабель. І тепер ми об’єктивно мусимо визнати, що градус напруги на «Галіції» є навіть вищим, ніж був місяць тому.
Чому? Пояснимо.
По-перше, двійка претендентів на чемпіонський титул в абсолюті після «Трембіти» перетворилася на трійку – у «розборки» Юрія Хоміцького та Антона Корзуна втрутився Руслан Топор. Всі троє, звичайно ж, стартують і на «Галіції» – але лише ними коло претендентів на перемогу не обмежується. Попри всі передсезонні обіцянки, на старт знову виходить діючий чемпіон країни Борис Ганджа – і це реальна небезпека для всіх трьох фаворитів. Навіть не маючи турнірної мотивації, киянин не стоятиме осторонь боротьби і залюбки відбере в когось важливі залікові бали.
Також не варто забувати про ще одного чемпіона, Олександра Козлова, який після невдачі на «Трембіті» фактично втратив шанси на підсумкову перемогу в турнірі. Як би не було, але цього сезону Саша демонструє дуже потужний пілотаж – і врешті-решт, він має колись втілитись у перемогу. Чому б саме не на «Галіції», яка є домашньою гонкою для львів’янина?
Додамо до цього яскравого кола ще двох пілотів – В’ячеслава Проценка, який щойно переміг на міні-ралі «Щурівці», та досвідченого Володимира Петренка, який посів третє місце на ралі «Фортеця», – і отримаємо абсолютно непередбачувану комбінацію з семи (!) пілотів, здатних фінішувати щонайменше на подіумі. І скажіть після цього, що гонка не варта уваги?
Але ж це не все, звичайно – оскільки ситуація в моноприводних класах є не менш напруженою. Ще тиждень тому здавалось, що на старт «Галіції» не вийде лідер чемпіонату в класі 2WD Open, Максим Шиков – але киянин знов якимось дивом знайшов можливість лишитись «в обоймі». Натомість, виходячи зі списку попередніх заявок, пелотон тимчасово втратив Михайла Горшкова, який мав би бути одним з головних претендентів на перемогу. Тож конкуренцію Шикову в боротьбі за перемогу складуть, перш за все, діючий чемпіон класу Сергій Рудьковський та амбіційний одесит Генадій Єфімов.
Звернемо увагу читачів також на наявність в попередньому списку багаторазового чемпіона України Вадима Трутнєва, який не стартував в ралі – аж не віриться! – з 2011 року. Чи варто сподіватись, що ужгородець на своєму старенькому «ескорті» складе конкуренцію молодим суперникам? Ми б не поспішали з прогнозами – адже досвід часто-густо важить більше, ніж завзяття та азарт. Єдине, що можна передбачити майже стовідсотково – де б не з’явився Вадим, на якому б місці не фінішував, бурхливі оплески фанів йому забезпечені.
Щодо молодшого класу 2WD, то тут взагалі котру гонку поспіль відбувається щось непередбачуване. Трійка лідерів – Сергій Івченко, Максим Євдокимов та Павло Курбатов – на кожному етапі відбирає очки одне в одного; але цього разу до них долучиться ще один загадковий персонаж, киянин Юрій Івахно. Після кількох гонок в якості пілота безпеки, Юрій зрештою вирішив поїхати «в залік», обравши для цього унікальний для України Suzuki Swift (колишня машина Олексія Сайфудінова). Дуже цікаво подивитись, яку швидкість продемонструє киянин порівняно з лідерами свого класу – адже є певні причини очікувати від нього сюрпризів.
Отже, четвертий етап чемпіонату України почнеться в п’ятницю, 26 липня, двома короткими глядацькими спецділянками, які традиційно проходитимуть в центрі Трускавця. Основна ж боротьба розгорнеться в суботу, 27 липня, на добре знайомих фанатам доріжках поблизу Східниці та Кропивника. Успіхів тим, хто стартує – і цікавих вражень тим, хто вболіває!
Фото © Євген Лиманчук, Євген Сокур, Юрій Івахно