Склад учасників п’ятого та шостого етапів гірського чемпіонату мав дві суттєві зміни порівняно з попередніми гонками. По-перше, після аварії на «Трембіті» не вийшов на старт один з фаворитів класу А2 Сергій Бабак – як всі пам’ятають, його машину було дуже серйозно пошкоджено. А по-друге, Андрій Вакаров та Володимир Барна, чий VW Golf також постраждав на «Трембіті», вперше вивели на старт добре відому прихильникам ралі синьо-жовту Honda Civic Type-R, яка ще минулого року належала Михайлу Горшкову та Станіславу Пруссу.
Результати першого з двох етапів «Бескид», які традиційно проходили в суботу та неділю, стали, так би мовити, «непередбачуваними в межах норми». Головним ньюсмейкером може вважатись лідер чемпіонату в абсолютному заліку Олександр Козлов, якому не пощастило тричі. На першому заліковому підйому він пробив колесо, на другому машина заглохла перед фінішем (показавши при цьому все ж таки кращий час), а на третій Сашко запізнився, розшукуючи проблему в електромережі (яка, власне, й виникла на другому підйомі).
Тож в підсумку Козлов посів лише п’яте місце на цьому етапі, пропустивши вперед Дмитра Захарова, Юрія Ростоцького, Сергія Юнашева та Володимира Апостолюка. І якщо Захаров, Юнашев та Апостолюк – постійні фаворити чемпіонату, – то висока друга позиція Ростоцького-молодшого поки що виглядає незвичною. Співпадіння це чи «перша ластівка» майбутніх успіхів – покаже час.
Але всі ці – доволі драматичні – події виявились лише «генеральною репетицією» того, що відбулося наступного дня. Ніби за якимось містичним розрахунком, шалена злива почалась над Ужоцьким перевалом саме тоді, коли свої залікові підйоми мали здійснювати перші пілоти – тобто, фактично, фаворити всіх класів. І навпаки, до моменту, коли на старт мали виходити другі пілоти, дощ падати перестав і траса стрімко висихала.
Звичайно ж, це призвело до абсолютно непередбачуваних результатів – зокрема, до першої в «гірській» кар’єрі перемоги Віталія Юр’єва в заліку класі А3. Навіть більшого успіху зміг досягнути киянин Костянтин Денисов – він не тільки показав найкращий час в заліку класу А2, але й здобув перемогу в абсолюті – теж, зрозуміло, вперше в своїй кар’єрі! Також серед щасливчиків відзначимо Павла Лакушева та Андрія Вакарова, які посіли відповідно друге та третє місця в класі А3.
Втім, ще більших змін згадана злива завдала загальній турнірній таблиці гірського чемпіонату. Оскільки до його завершення лишився всього один етап (і на ньому, до речі, очки нараховуватимуться з коефіцієнтом 1,2), є сенс присвятити цьому окрему статтю, де більш детально розглянути шанси тих чи інших пілотів на подіумні місця. Зараз відзначимо тільки, що на три призові позиції за підсумками року в класах А3 та А2 претендують по шість спортсменів! В абсолютному заліку трохи спокійніше – але й там до числа призерів можуть потрапити троє з п’яти лідерів…
Фото © Михайло Овсяник