09:30 14 Вересня 2018

Павло Копилець: The Italian Job

Кільцеві пригоди українців в Італії продовжуються. Минулих вихідних відбувся п’ятий етап серії Trofeo Super Cup, де брали участь Павло Копилець та Антон Поляничко (Ford Fiesta, класі «1.6 plus»), а також Андрій Єфименко (Porsche 991 GT3 Cup, клас «GT2»).

АвторВасиль ДовбушВасиль ДовбушПрофіль »

Гоночна траса Vallelunga, яка є дуже швидкою за своєю конфігурацією, цього року ще й отримала оновлене асфальтове покриття. Цей факт опинився в центрі уваги після тренувальних заїздів в п'ятницю вечором, коли на учасників чекала кваліфікація.

За правилами серії в ній беруть участь одночасно пілоти всіх класів, але цього разу, враховуючи специфіку треку, максимальні швидкості і величезну різницю між ними, на брифінгу один з лідируючих пілотів вніс пропозицію таки розділити у кваліфікаційних заїздах учасників по класах. З цією ініціативою погодилась більшість пілотів і організатори, не зволікаючи, втілили їхнє бажання. Ніяких тобі зборів федерації чи будь-яких можливих комісій. «No problema, caro piloti!»* Все що потрібно – це ініціатива більшості учасників :)

Отже, кваліфікацію було розділено на два дивізіони (об’єм двигуна до 2 л. і більше 2 л.), що дозволяло максимально безпечно здобути бажану позицію на стартовій решітці на суботу і неділю. Проте такі зміни мали дещо негативний результат для наших хлопців. Справа в тому, що час, відведений на кваліфікацію, обмежено, тому для заїздів слабшого класу 1.6 Plus в результаті залишилось 15 хвилин.

Оскільки Павло Копилець та Антон Поляничко беруть участь на одному авто по черзі (регламент серії дозволяє участь двох пілотів на одному авто в різні дні гонки), єдиним правильним рішенням було проїхати кваліфікацію лише комусь одному, концентруючись на досягненні максимального результату для спільного успіху. Вирішити кому ж випаде така честь допомогла монетка :) Орел чи решка?

Тільки-но Павло Копилець почав радіти своїй першій міні-перемозі, як на щойно сонячному небі з’явились чорні хмари і почалась потужна злива. Дощ був настільки сильним, що організаторам довелось відкласти початок кваліфікації на 30 хвилин. За цей час учасникам не давало спокою серйозне питання – які шини обрати? Встигне розжарений трек швидко висохнути, чи новий гладкий асфальт буде суцільною калюжею? Сухий слік, чи дощова гума? Від цього залежить результат всього вікенду…

На щастя за додатковий час трек таки підсох і наші гонщики, виїхавши на новенькому сліку, здобули другу стартову позицію. На жаль, покращити її так і не вдалося – між лідером та нашими спортсменами постійно опинялись дві-три машини з вищих класів, які виконували таку собі роль «рухомої перешкоди» та заважали вийти на відстань атаки. Тож і Поляничко в суботу, і Копилець в неділю фінішували на другому місці в своєму заліковому класі.

«Через суперників з інших класів догнати лідера мені так і не вдалось, – поділився своїми враженням Павло Копилець. – Боротись з ним ми змогли би, лише стартувавши борт в борт, але він отримав серйозний гандикап. Вся гонка пройшла для мене в постійній боротьбі. В мене була попереду одна Toyota з двохлітрового класу, позаду Renault Clio. В поворотах я швидший, ніж ці Toyota і Renault, але на прямих, як тільки виходив з сліп-стріму, порівнявся... і в цей момент за рахунок потужності двигуна вони виривались вперед.

Загалом, це була одна з самих робочих гонок в цьому році. Нудно не було. Попереду нас чекає ще два етапи. На щастя для мене останній етап переноситься з траси Magione на гоночний трек Mugello, який я дуже люблю, тому продовжувати боротьбу буде ще цікавіше».

Андрій Єфименко на Porsche після кваліфікації займав на старті третю позицію, але вже на першому крузі зумів потрапити на друге місце, а згодом рішучим маневром випередив і лідера перегонів. Попри пресинг досвідчених суперників, Андрію вдалось втримати здобуту позицію і фінішувати в перший день переможцем в класі GT2 та абсолютному заліку. На жаль, наступного дня під час прогрівочного кола в його Porsche 991 GT3 Cup виникли технічні несправності, які неможливо було швидко усунути до постановки на стартову решітку. Другий день Андрій провів вже на трибунах в ролі вболівальника.

По завершенню п’ятого етапу супер кубку Копилець та Поляничко займають друге місце в класі 1.6 Plus. Попереду залишається ще два етапи, на яких українські пілоти докладуть всіх зусиль, щоб заробити в свою скарбничку дорогоцінні бали. Які сюрпризи приготують нам ці етапи – читайте у наступних матеріалах. Слідкуємо за успіхами наших спортсменів разом!

* «Немає проблем, шановні пілоти!» (італ.)

Фото © Євген Борщенко, Trofeo Super cup

Читайте також:
Ралі в соцмережах

Авто для ралі

  • 255 110 Melnichuk 001
  • 255 110 Pushko 002
ТОП-Відео

Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.

Контакти

Політика конфіденційності

Copyright © Ралі в Україні