
На відміну від повного приводу, клас 2WD Open на «Трембіті» обіцяв запеклу боротьбу безпосередньо за чемпіонський титул.
Четвертий етап цьогорічного чемпіонату України з ралі подарував нам всі можливі задоволення – чудову трасу, яскраву боротьбу і непередбачувані результати.
Поскольку обсуждение основных событий третьего этапа чемпионата Украины уже улеглось, поговорим о некоем «сюжете второго плана» – а именно о предшествовавших гонке тестах.
Друга частина нашої розповіді про ралі «Галіція», на нашу думку, має бути пов’язана з подіями в класі 2WD Open, де головним героєм був, звичайно ж, Максим Шиков.
Судячи по тому, як розвиваються події, наша розповідь про третій етап чемпіонату України з ралі складатиметься з кількох окремих частин.
Важко повірити: зрештою, майже наприкінці року українське ралі все ж таки дісталося Карпат – до старту львівського етапу лишається трохи більше доби.
Здається, вже давно гірський чемпіонат України не завершувався настільки непередбачуваним чином, як це сталося минулими вихідними.
Вполне возможно, это первый в нашей истории случай, когда экипаж едет на ралли, потому что так решили болельщики.
Монопривод Кубка Лиманов продолжает демонстрировать странную тенденцию: борьбы внутри классов практически нет – зато между лидерами зачетов в каждой гонке идет натуральная рубка.
Казалось бы – хорошая погода, относительно короткий 16-километровый спецучасток, вовсе не убойная трасса… И – н-на тебе! – чуть ли не половина сошедших участников.
Четвертый этап чемпионата Украины по мини-ралли явно будет отличаться от трех предыдущих – как по организации, так и по спортивной интриге.
Классическое ралли и кросс-кантри в одном канале? Что это – помесь таксы с носорогом или перспективное решение для будущего? Давайте разбираться.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні