Оскільки дане запитання зараз тією чи іншою мірою непокоїть більшість власників спортивної техніки, ми вирішили зібрати окремі думки на цю тему в єдину публікацію.
На четвертий рік свого існування ралі «Маріуполь» остаточно увійшло до переліку найбільш рейтингових українських змагань – але, як ми знаємо тепер, його зірковий час був ще попереду.
Місце найтрагічніших подій російсько-української війни 2022 року свого часу було справжньою візитною карткою українського ралі.
Постійно перебуваючи в тіні своєї «старшої сестри» – «Ялти», – ралі «Алушта», втім, було доволі цікавим та привабливим змаганням.
Через російське вторгнення, що почалося ще 2014 року, Україна втратила й втрачає чимало – дітей та воїнів, промисловість та сільське господарство, міста та природу…
Продовжуємо вивчати україно-литовські ралійні взаємовідносини – тепер мова йде про закордонні візити наших спортсменів.
Напередодні очікуваного старту Олександра Салюка та Юлії Єфімової в Литві цікаво пригадати історію ралійних взаємовідносин наших країн – адже вона доволі давня та яскрава.
«Дедушка» самого массового полноприводного седана в мировом ралли – именно так следует именовать Mitsubishi Galant VR-4.
Продолжение рассказа Александра Петровича Салюка о первых годах существования команды MacCoffee Rally Team.
Ровно двадцать лет тому назад, в начале 2002 года в Киеве состоялась официальная презентация только что созданной команды MacCoffee Rally Team.
Герой нашего сегодняшнего интервью – фактически «крестный отец» первого в Украине раллийного Peugeot 208 R2.
Серия новых рекордов, установленных Себастьеном Лёбом в Монте-Карло, заставила нас задуматься – а как выглядит планка спортивного долголетия в украинском ралли?
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні