За тридцять років в Україні відбулось 149 етапів ралійного чемпіонату – але шість з них стоять дещо окремо.
В 1993 році, як і тепер, змагань з ралі на території України не було – але, звичайно ж, через абсолютно інші причини.
Продовжимо історію ралійних «Таврій» – цього разу мова піде про машини та екіпажі, які встановили ті чи інші неповторні досягнення.
Якщо із «заводськими» «Тавріями» розібратись було відносно легко, то «скласти пазл» з усіх «приватних» машин цієї моделі виявилось набагато складніше.
Якби цього року в Україні взагалі нагороджували спортсменів-ралістів, звання «Дебютант сезону» однозначно отримав би Олександр Мельничук.
Штурман екіпажу TECE Binotel Racing Team розповідає про те, яким був перший в історії команди візит на етап чемпіонату Європи з ралі.
Чемпіонат України з ралі 2023 року мав би стати ювілейним, 30-м в незалежній історії нашої країни. Чи відбудеться він? Давайте поговоримо про це.
Ралійний сезон 2022 року приніс ще більш інтенсивну програму стартів Škoda Fabia Rally2-Kit, причому як на національному, так і на міжнародному рівнях.
Один з найбільш цікавих ралійних проектів Балтії заслуговує на те, щоби детально розглянути його можливості та перспективи.
Отже, згідно загальному уявленню, в 90-х роках минулого сторіччя в Україні змагались виключно «заводські» «Таврії». Але насправді це не так.
Історія єдиного повністю національного ралійного автомобіля виявилась настільки багатою та цікавою, що ми вирішили публікувати її кількома частинами.
Невелике кубкове змагання, яке проходило всього двічі – чи варто воно бути згаданим в контексті української ралійної історії? Ми впевнені, що так.
Всі права на матеріали, розміщені на сайті Rally.in.ua, охороняються відповідно до законодавства про авторське право та суміжні права. При будь-якому використанні матеріалов сайту, гіперпосилання (hyperlink) на www.rally.in.ua є обов’язковим.
Copyright © Ралі в Україні